Moi kaikki! koska en ole vielä kertonut itsestäni mitään ja animebloggaajana kuitenkin niin pitäisi jossain vaiheessa tehdä niin ajattelin tehdä tämmösen pienen haastattelun jossa vähän selviää asioita minusta itsetäni.
Kuka on Blogaaja?
Blogaaja on 18-vuotias poika joka asuu Hesassa ja kirjoittelee harrastepohjalla Animen Katselija nimistä blogia.
Kuinka kauan olet seurannut animea?
Animea tuli tosiaan aloitettua katsomaan vasta 15-vuotiaana mutta yhä tähän päivään saakka on tullut sarjoja katsottua.
Miksi rupesit tekemään tätä blogia?
Idea lähti yksinkertaisesti siitä että kun olen niin innostunut animeen ja tähän koko Japani hössötykseen ja tietysti myös muiden Animebloggaajien kautta heille se kiitos kuuluu kun saivat minutkin mukaansa tähän hommaan.
Tuleeko blogisi pysymään säännöllisenä?
Kyllä. Toisin kuten jotkut bloggaajat kirjoittelevat vain kerran kuussa tai vuodessa niin itse ajattelin kirjoitella tänne aina kun on jotain sanottavaa ja uutta matskua tulee koko ajan.
Mitä toivot saavuttavasi tällä blogilla?
Tietysti blogin joka tarjoaa lukioille sen mitä he juuri haluavat sinne ja heidän mielipiteensä blogin kehittymiselle on todella tärkeätä itselleni. Toivon myös että animebloggaus nousisi taas suosioon ja yhä useammat jotka tietävät animesta ja sen kulttuurista kertoisivat siitä muille.
Maksaako oman blogin pitäminen tai teko?
Se on 100% ilmaista. Sinun tarvitsee vain valita alusta blogillesi. Ja niitä on vaikka kuinka monta itse suosin tätä Bloggeria mutta WordPress on todella suosittu alusta ja monet bloggaajat käyttävät sitä.
Mitä animebloggaajilta vaaditaan?
Ideoita ja kekseliäisyyttä myös hyvät kirjoitustaidot on plussaa aina.
Lempiruokasi ja juomasi?
Hmm, nyt tuli vaikea kysymys sanotaan makaroonilaatikko ja kokis
Luetko mangaa?
Kyllähän tuota tulee luettua jonkin verran. Tällä hetkellä tosin keräilen yhtä mangaa ainoastaan innokkaasti ja se on Bakuman.
Hyvät syksyt Blogaajalle!
Samoin sinne :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti