Tulipa tässä nyt mieleen että voisi puhua hiukan tuosta Studio Ghiblin uudesta elokuvasta "Kokuriko zaka Kara:sta" elikkä suomeksi tämä kyseinen leffahan on "kukkulan tyttö ja laiturin poika"
Olen tosiaan menossa katsomaan tämän kyseisen leffan Perjantaina 28.9 eli ensi-iltaan olen menossa.
Sinäänsä itselläni on kovat odotukset tästä elokuvasta sen takia koska leffa on saanut hyvät lipputulot Japanissa niin en usko että se tulee olemaan pettymys.
Tänne blogiin tulee sitten samana päivänä arvostelu kyseisestä leffasta joten kannattaa olla kuulolla ja seurailla.
Leffanhan on tosiaan ohjannut miyazakin poika Goro Miyazaki joka siis on tehnyt pari muutakin ghiblin leffaa. Ilmeisesti Miyazaki on ajatellut että poika pääsee näyttämään nyt taitonsa tämän elokuvan parissa. Mutta kyllä Hayao on ollut avustamassa Goroa leffan tekemisessä ja varmasti hänenkin kädenjälkeään näkyy leffassa.
Jottei tämä nyt ihan pelkästään kirjoittamiseksi mene niin pistetään hieno kansikuva tähän niin porukka tietää mistä leffasta höpisen :DD
© Studio Ghibli
![]() |
| The girl who met his loved one |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti