Aion kertoa blogissani monia muita asioita kuten arvostella omia animeita joista pidän tai kertoa anime maailman uutisista myös unboxing jostain anime tai manga aiheisista kirjoista on luvassa.
Mutta kerrotaan tässä aluksi että olen katsellut animea jo 15-vuotiaasta saakka sen varrella on tullut kyllä huomattua miten paljon anime on muuttunut siitä ajasta mitä se oli 15 vuotta sitten esim. Nykyään anime yhtiöillä ei mene kauhean hyvin koska budjettia pitäisi pitää kasassa ja sitä enemmän mitä rahaa menee animointiin ja sen tekemiseen on tietysti oltava loppua myöten paras lopputulos kun siihen tiettyyn animeen menee niin paljon kerta rahaa.
Hyvää syksyä!
T: Blogaaja
Erittäin hieno kirjoitus ja hieno ulkoasu :)
VastaaPoistaKiitoksia kommentista!
VastaaPoistaBlogiin tulee paljon matskua joten kannattaa pysyä
täällä ja hereillä uusista päivityksistä :)
Hyvää syskyä
T: Blogaaja