Ajattelin pitää tän bloggauksen sitten aika säännöllisenä koska kukapa ei haluaisi lukea säännöllistä blogia verrattuna blogiin jonne tulee sisältöä vuosittain tai kuukausittain minä en.
Aihe josta tänään puhun selviää tuosta otsikosta. Eli kyseessä on tosiaan tän vuoden animesarjat jotka alkavat syksyllä 2012. Tarkoitus olisi listata tänne mielenkiintoista sarjaa joita aion katsella ja ehkä myös suositella muille ja käydä tarkemmin läpi mitä sitä on luvassa syksyllä.
BAKUMAN バクマン
Jos nyt ensimmäisenä kuitenkin mainitsisin tuon Bakumanin 3.kauden joka alkaa 6.10 japanissa johon on kyllä itsellään niin kova HYPE! että odotan innolla mitä kaikkea yllätyksiä tai erinlaisuuksia on keksitty tällä kertaa. Bakuman:han jatkuu siitä mihin 2. kausi loppui eli Mashiron ja Takagi saivat sarjan suositulla PCP:llä. Mangahan on tässä jo paljon pidemmällä ollut jonkin aikaan mutta en malta odottaa animen jatkokautta taattua laatua on tulossa ja hyvä onkin.
![]() |
| Copyright: J.C Staff |
BTOOM!
Tästä sarjasta en tiedäkkään aivan niin paljon kun Bakumanista mutta ainakin kuvan perusteella luvassa on varmasti kelpo shonen sarja ja allekirjoittanut chekkaa varmasti tämän.
Mangahan tästäkin on tullut ei vaan oo ollut kauheasti aikaa nyt juuri kaan koulujen vuoksi katsella mitään animeita tai mangaa lukea. Mutta innolla odotan ja suosittelen tämän katsomista.
Btoom! alkaa 4.10
![]() |
| Copyright: Madhouse |
Tämä anime iski heti silmään kun näin että Kyoto Animation on asialla. Kyseinen animestudiohan on todella suositun Hyoka sarjan tekijä joka muuten loppui tässä edellis viikolla Japanissa. Tällä animella on mielenkiintoinen tarina ja se liittyy tyttöön jolla on 8 luokan chuunibyou niminen tauti ja samalla ilmeisesti ollaan tekemisissä suklaan kanssa. Ihan tarkkaa kuvausta en sarjasta voi antaa mutta mitä nyt trailerin katseleena voin sanoa että Kyoto Animation tekee sen taas ja täydellä voimalla.
Chuunibyou alkaa 4.10
![]() |
| Copyright: KyotoAni |
Code:Breaker
Varmaan kaikkien odotetuin syksyn sarja on tällä kertaa Code; Breaker joka kertoo Sakura Sakarouji nimisestä tytöstä joka näkee ikkunasta kuinka ihmiset palavat tuhkaksi sinisen liekin syttyessä. Hän myös näkee pojan jolla ei ole palosta vaurioita ja seisoo tuhkaksi palavien ihmisten edessä. Seuraavana aamuna kun hän palaa takaisin samalle paikalle niin todisteita ei kyseisistä ihmisistä löydy ja jäljellä on vaan tuli. Kun sakura palaa luokka tiloihin hän näkee saman pojan jonka tapasi palon yhteydessä. Poika on päättänyt tulla vaihto-oppilaaksi sakuran kouluun.
Pian Sakura oppii tuntemaan poikaa paremmin ja kuulee että tämän nimi on Rei Ogami joka on kuudes Code: Breaker ja assasiini jolla on erikoinen kyky ja on salaisen organisaation jäsen joka palvelee valtiota.
Vaikka tarina kuulostaa ekaksi hiukan oudolta niin en usko että tämän sarjan kanssa on pilalle mentävää sillä animaatiosta näkee jo että se näyttää kauniilta ja siihen on panostettu.
Nyt mietittäväksi ainoastaan jää se että kun kyseinen sarja on vain 13 jaksoa pitkä niin tuleeko se riittämään koko sarjan näyttämiseen ja onko se liikaa vai ei. Pianhan tuo selviää kun Code: Breaker käynnistyy Japanin Tv:ssä 7.10
Eiköhän näistä sarjoista löydy jotain katsottavaa :DD
Toivottavasti?
T: Blogaaja
![]() |
| Copyright: Kinema Citrus |




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti