lauantai 22. syyskuuta 2012

Kiinnostus oman blogin aloittamiseen

Joo Morjens vaan kaikille.

Kun nyt kuitenkin olen pidemmän päälle katsellut animea ja on ollut kiinnostusta tehdä oma animenblogi jonne tulisi kaiken laista mielenkiintoista juttua kuhan saan eka hiukan lomaa koulusta niin eiköhän sitten voi paremmin keskittyä tähän bloggaukseen ja blogin kirjoittamiseen.

Aion kertoa blogissani monia muita asioita kuten arvostella omia animeita joista pidän tai kertoa anime maailman uutisista myös unboxing jostain anime tai manga aiheisista kirjoista on luvassa.


Mutta kerrotaan tässä aluksi että olen katsellut animea jo 15-vuotiaasta saakka sen varrella on tullut kyllä huomattua miten paljon anime on muuttunut siitä ajasta mitä se oli 15 vuotta sitten esim. Nykyään anime yhtiöillä ei mene kauhean hyvin koska budjettia pitäisi pitää kasassa ja sitä enemmän mitä rahaa menee animointiin ja sen tekemiseen on tietysti oltava loppua myöten paras lopputulos kun siihen tiettyyn animeen menee niin paljon kerta rahaa.


Hyvää syksyä!

T: Blogaaja

2 kommenttia:

  1. Erittäin hieno kirjoitus ja hieno ulkoasu :)

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia kommentista!

    Blogiin tulee paljon matskua joten kannattaa pysyä
    täällä ja hereillä uusista päivityksistä :)

    Hyvää syskyä

    T: Blogaaja

    VastaaPoista